همکاری در فروش

کسب و کار خانگی پردرآمد و پرسود برای آقایان

کسب و کار خانگی پردرآمد و پرسود برای آقایان | کسب و کار خانگی پردرآمد | لیست مشاغل پردرآمد برای زنان | لیست مشاغل پردرآمد برای آقایان | کسب و کار جدید خانگی | کار های ساده پردرآمد | شغل دوم خانگی | بهترین روش کسب و کار خانگی پردرآمد | آموزش جدیدترین روش کسب و کار خانگی پردرآمد

قبل از شروع بحث کسب درآمد از سایت های ایرانی قانونی چند نکته مهم در تعاریف این عبارت کسب درآمد از سایت بگم.

اولین نکته مهم کسب درآمد: تعریف کسب درآمد با کسب و کار فرق دارد. مثال، کسی که از دلالی خرید و فروش ماشین پول درمی آورد از بازار ماشین کسب درآمد دارد. ولی کسی که یک شرکت واردات خودرو یا لیزینگ خودرو یا کارخانه تولید خودرو دارد صاحب یک کسب و کار تعریف شده است.

درکسب و کار های اینترنتی هم همین تعریف صدق می کند. شما می توانید مالک و مدیر یک کسبو کار اینترنتی باشید یا در فضای اینترنت کسب درآمد کنید.

دومین نکته مهم کسب درآمد: تمامی مسیر های یک شبه پول دار شدن یک سرابی بیش نیست و به بیراهه ختم می شود.

این قانون مهم را هیچ وقت فراموش نکنید، اگر خود شما هم راهی برای یک شبه پول دار شدن بلد بودید هیچ وقت با دیگران مطرح نمی کردید و برا خودتان نگه می داشتید.

پس در فضای کسب و کار همیشه یادتان باشد ارزش یک کسب و کار واقعی به ماندگاری و سود دهی همیشگی آن است و شرط بقا و ماندگاری برای یک کسب و کار قانون مند بودن و رضایت مشتریان آن کسب وکار است.

برای معرفی بهترین روش کسب درآمد بدون سرمایه و بدون ریسک یک ویدیو سه قسمتی آماده کردم که توضیحات کامل و راه کار اجرایی در آن با مدارک لازم مطرح کردم.  برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

کسب و کار خانگی پردرآمد برای آقایان

کسب و کار خانگی پر درآمد و پرسود برای آقایان یا خانم ها در خانه، سوالی است که بیشتر جویندگان کسب و کار زی این چند سال اخیر در اینترنت به دنبال آن هستند.

اگر خیلی دوست دارید به سرعت بریم سر اصل مطلب و نظر منو بدونید ، خوب طی این چند سال خوشبختانه بیش از ده ها شرکت ایرانی معتبر اقدام به راه اندازی زیر ساخت هایی برای راه اندازی کسب و کار های اینترنتی پردرآمد برای آقایان و خانمها نموده اند که لیست شرکتها و نحوه عملکرد و همکاری آنها را در ویدیو آموزشی لینک زیر گذاشتم.
ویدیو لینک بالا ببینید ولی قبل از ظروع به اقدام حتمن یک نگاه به گزینه های دیگه مطالب زیر داشته باشید شاید با شرایط شما بیشتر همخوانی داشته باشند.

دلایل اصلی که امروزه روز (سال ۱۴۰۰) علاقه مندان به کسب و کار های اینترنتی پر درآمد به صورت کار در منزل بین آقاان و خانم ها و حتی نوجوانان هر روز در حال افزایش است :

دلیل اول:
بالا بودن اجاره دفتر کار فیزیکی ، مغازه و … با توجه به بالا رفتن قیمت‌های اجاره و هزینه زیاد تجهیز کردن دفترکار ، تنها درصد کمی از مردم قادر هستند که این هزینه‌ها را پرداخت کنند و به همین دلیل، تعداد بسیار زیادی از مردم به سمت کسب و کارهای اینترنتی خانگی کشیده شده‌اند. و پاسخ به این سوال، چه کارهایی در منزل بصورت آنلاین می تواند درآمد خودی ایجاد کند؟

دلیل دوم:
کم ریسک بدون این سبک کسب و کار به علت درگیر نبودن سرمایه و شروع با سرمایه کم و در نهایت ورود سریع به بازار کسب و کار با نبودن محدودیت جغرافیایی دلایل کلی استقبال از این سبک جدید کسب و کار های پردرآمد هست.

در این مطلب قصد دارم به طور کلی به بررسی کسب و کارهای خانگی پردرآمد و پرسود ( کسب و کار های پردرآمد خانگی ) بپردازیم و بگم چه کسب و کار هایی در منزل می تواند ارزش سرمایه گزاری و وقت گذاشتن دارد. 

پس در ابتدا از تعریف کسب و کار خانگی شروع میکنم و سپس توضیح میدم که آیا اصلا امکان این که با سرمایه کم حتی بدون سرمایه می شود کسب و کار پردرآمد راه اندازی کرد یا خیر؟ و آیا شروع کار با سرمایه کم کار عاقلانه ای است؟ و پس از آن به لیست کسب و کار در منزل و پیشنهاد های خوب می پردازم و می‌گم که این کار برای خانمها و آقایان به چه صورت است و در ادامه از ۱۰ کسب و کار برتر که می‌توانید از خانه با آن به درآمد برسید می‌پردازیم.

نشریه اینترنتی مکس بلاگ

مطالب بسیار مفیدی در این نشریه می توانید بیابید که به شما در مسیر رشد فردی و رشد کسب و کار کمک می کنید.

برای دریافت جدید ترین روش های کسب درآمد اینترنتی ایمیل خودرا وارد کنید.

همکاری در فروش

کسب و کار خانگی چیست؟ ( پرسودترین و پردرآمدترین کسب و کار های خانگی ) .

برای پاسخ به این سوال در ابتدا باید بگم که کسب و کار خانگی یا ( کسب و کار در منزل )ک ه در انگلیسی اصطلاحاً HBB نامیده می‌شوند به کسب و کار و بیزینسی گفته می‌شود که مالک آن کار را در خانه انجام می‌دهد و دفترش در محل خانه است.

علاوه بر مکان، کسب و کار کوچک خانگی معمولا از تعداد محدودی همکار تشکیل شده است که بیشتر اعضای اصلی آن‌ خانواده یا همکاران دورکار هستند که بیشتر اوقات این کسب و کار با سرمایه کم به کسب و کارهای خانوادگی نیز نامیده می‌شوند.

این نوع کسب و کار معمولاً ویترین فیزیکی ( مثل مغازه ) و محل پارکینگ و تابلو و بیلبورد ندارد و گاهی ممکن است این نوع کسب و کارها در فضا های غیر مسکونی مثل اتاق اضافی ، انباری ، زیرزمین و… استارت اولیه خود را بزنند.

دیدگاه کسب و کار در منزل در طی این سال‌ های اخیر اعتبار و رونق خاصی گرفته است تا حدی که دفاتر خانگی هم اکنون با شرکت‌های کوچک تجاری به رقابت می‌پردازند و حتی در کمتر پرداختن مالیات‌ها هم می‌توانند با شرکت‌های کوچک تجاری و گرفتن سهم بازار خیلی خوب رقابت کنند.

اینترنت پر سرعت و شبکه های اجتماعی و گوشی های موبایل هوشمند اسمارت باعث رشد سریعتر و بیشتر این نوع کسب و کارهای کوچک پرسود شده است و مردم هم کم‌کم به این کسب و کار ها اعتماد کرده‌اند و مشتریان ثابت این واحد های تجاری می شوند.

آیا با سرمایه کم یا بدون سرمایه می توان یک کسب و کار واقعی پردآمد راه اندازی کرد ؟
یکی از بیشترین سوالاتی که به صورت منظم در سایت و پیج اینستاگرامم از من پرسیده می شود این است که من سرمایه زیادی ندارم یا اصلن سرمایه ندارم و چطور می توانم با سرمایه کم یا بدون سرمایه یک کسب و کار راه اندازی کنم. ؟

 

لازم به ذکر است در اینجا شما یکی از بهترین پلت فرم های مستقل برای استفاده در سیستم های افیلیت مارکیتنگ را میتوانید داشته باشید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

من در یکی از پست های بعدی قطع درباره راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم و یا بدون سرمایه بصورت تخصصی تر توضیح خواهم داد ولی به طور کلی پاسخ به این سوال مثبت است که بله می توان با شرایط داشتن سرمایه کم یا بدون سرمایه هم کسب و کار پردرآمد ورسود راه اندازی کرد. اصلن واقعیت موفقیت یک کسب و کار پردرآمد و پردرآمدبه مدیریت صحیح آن کسب و کار است نه به سرمایه اولیه شروع آن کسب و کار.

اگر در لیست کسب و کار های خیلی موفق دنیا هم یک جستجو کوتاه کنید می بینید که نمونه های زیادی از سوپر استارتاپ هایی که تبدیل به غول های بزرگ کسب و کار شدن زیادند. در زیر من چند نمونه از این نمونه کسب و کار های کوچک پردرآمد و پرسود خانگی را که تبدیل به ابر کمپانی های بین المللی شدند را لیست کردم.

نمونه ۱:
شرکت اپل اولین شرکتی که قطعا اسم آن را شنیده اید ، شاید برایتان جالب باشد که این شرکت در ابتدا فقط یک کسب و کار خانگی بوده که توسط« استیوجابز » و «استیو وزنیاک » در پارکینگ خانه« استیوجابز» شروع شد. ولی در حال حاضر جزو ۳ شرکت بزرگ دنیا است .

نمونه ۲:
دومین نمونه کمپانی آمازون است. آمازون در ابتدا یک کسب و کار خانگی بوده است و همانطور که می‌دانید «جف بزوس» آن را در پارکینگ خانه پدری و با یک کامپیوتر رومیزی و یک خط اینترنت استارت زد و در حال حاضر به عنوان غول بزرگ خرده فروشی دنیا محسوب می شود و با سیستم همکاری در فروش خود نیز میلیونر های زیادی را به باشگاه میلیونری معرفی کرده است.

آموزش کسب در آمد از سیستم همکاری در فروش آمازون و دیجی کالا حتمن ببینید.

نمونه ۳:
سومین نمونه کمپانی “هایلوت پاکارت” است، که شما با نام HP آن را می شناسید و یکی از برند های معتبر تولید محصولات سخت افزاری مثل پرنینتر و لبتاپ های حرف ای است که سهم بازار بزرگی از این بازار گردش مالی را از آن خود کرده است .مکان استارت این کمپانی که در حال حاضر موزه شده است .

در بالا تعدادی نمونه برایتان آوردم که بدانید کار در منزل هم می تواند نا محدود پله های موفقیت داشته باشد و لزوما داشتن سرمایه هنگفت اولیه شرط تظمین موفقیت نیست، من همیشه به مخاطبین می‌گویم که لازم است با شرایط فعلی خود موفق شوید و هنر در این است که از شرایط موجود خود بهترین گزینه های را انتخاب کنید و پله پله مسیر موفقیت را طی کنید و بهترین روش ، راه اندازی کسب و کار خانگی با سرمایه کم است یا با هر مزیان سرمایه ای که شما دارد .

پیشنهاد میکنم پست قبلی درباره راه اندازی کسب و کار خانگی با سرمایه کم حتمن مطالعه کنید.

۱۰ کسب و کار خانگی پردرآمد و پرسود برای آقایان .

خوب برسیم به پاسخ سوال لیست کسب و کار خانگی با سرمایه کم و کسب و کار خانگی برای آقایان و خانم هایی که به دنبال کسب و کار پردرآمد و پرسود می گردند.
در زیر بهترین ایده های ۱۰ کسب و کار خانگی با سرمایه کم ذکر کردم ، دقت داشته باشید که در این مطلب قصد دارم فقط عنوان کسب و کار های خانگی پر درآمد را به شما معرفی کنم و نحوه شروع راه اندازی این کسب و کار های در مطالب بعدی حتمن بصورت تخصصی تر توضیح میدم.

• ۱- بلاگری (blogger):
این کسب و کار فقط نیاز به یک سری آموزش و مهارت اولیه دارد، یکی از منعطف‌ ترین کسب و کار‌ها است که می‌توانید داشته باشید، پتانسیل درآمدی این کسب و کار نامحدود است! و می تواند جزو پردرآمدترین کسب و کار های خانگی قرار بگیرد.
این روش یکی از بهترین “درآمد های غیر فعال” است بدین معنی که شما فقط با خوانده شدن محتوی تولید شده درآمدزایی می‌کنید. وقتی که مخاطب های شما در فضای مطالب شما را بخوانند ، برای شما درآمد خوبی تولید می کند .
میزان درآمد این کسب و کار خانگی پردرآمد با سرمایه کم چقدر است؟
یک بلاگر بین ماهی ۵ میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان و بیشتر درآمد دارد!
برای بلاگر شدن از کجا باید شروع کنم؟ مطلب کسب درآمد در اینستاگرام و شبکه های مجازی را مطالعه کنید.

• ۲ – حسابداری و دفتردار مجازی (Virtual bookkeeper).
یکی دیگر از روشهایی که می‌توان بوسیله کسب و کار خانگی پردرآمد با سرمایه کم راه اندازی کنید، دفتردار و حسابداری مجازی است.
این روش چند سالی است که در ایران هم مرسوم شده است به این شکل که حسابداری و دفتردار به طور مستقیم به محل مربوطه مراجعه نمی‌کند و از خانه و دفاتر خانگی به انجام این امور می‌پردازد.
این روش در ایران بعد از اینکه عملیات بیمه و مالیات به صورت تقریبا ۱۰۰٪ از طریق زیرساخت اینترنتی فعال شده، رواج بیشتری پیدا کرده است. دفترداری و حسابداری مجازی کسب و کار بسیار خوب برای آقایان و خانم ها است . با داشتن تجربه حرفه ای در امور مالیاتی می تواند جز سودآورترین کسب و کار های کوچک خانگی باشد.
• حسابداری:
از انجایی که بیشتر کارآفرینان و صاحبان کسب و کار های کوچک اطلاعاتی از نحوه انجام کارهای مرتبط با حسابداری خود ندارند و علاقه ای به یادگیری نیز نشان نمیدهند، اینجاست که شما باید وارد عمل شوید و مهارت های این رشته یاد بگیرید تا صاحب یکی از بهترین کسب و کار های خانگی شوید.

لازمه این شروع این کار داشتن اندکی تجربه و دانش حسابداری و دفترداری است و برای ایجاد کسب و کار با سرمایه کم به کار می رود.
میزان درآمد این کسب و کار خانگی پردرآمدبا سرمایه کم چقدر است؟ میانگین درآمد سالیانه این کسب و کار حدودا ۱۲۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان است.

• ۳ – همکاری در فروش ( آمازون ، دیجی کالا و ده ها سایت همکاری در فروش).
همانطور که می‌دانیم آمازون به عنوان غول بزرگ خرده فروش دنیا گردش مالی بسیار زیادی دارد و شما با داشتن یک پلت فرم مناسب برای معرفی محصولات موجود در آمازون می‌توانید مخاطبین و مشتریان خوبی پیدا کنید . این فروشگاه مسئولیت رساندن محصول شما به فروشنده را هم به طور کامل انجام می‌دهد، تا حدی دیجی کالا هم در ایران این کار را انجام می‌دهد. در خارج از ایرانی بیشتر از شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک به عنوان پلتفرم معرفی محصول استفاده می شود ولی در ایران همکاری در فروش بیشتر بر روی وب سایت انجام می شود. نمونه بهترین فروش میلیاردی در ایران در سایت ترب رکورد دار درآمد این صنعت است.
میزان درآمد این کسب و کار خانگی پردرآمدبا سرمایه کم چقدر است؟
میزان فروش در این کسب و کار بستگی به نیرو و توانایی شما در خرید خوب و تبحر شما دارد ولی اگر در اینترنت سرچ کنید درآمد های غیر قابل تصوری در حد میلیون دلار درماه در دست اروپایی هاست که در ایران هم افرادی به تازگی شروع به استارت این کسب و کار کرده اند.
مطلب تخصصی کسب درآمد میلیاردی از همکاری در فروش در ایران می توانید در لینک زیر پیدا کنید.
همچنین پیشنهاد می کنم حتمن ویدیو سه قسمتی آموزش ابتدایی همکاری در فروش حتمن ببینید. لینک ویدیو .

• ۴ – مدیر شبکه های اجتماعی.
شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام با زندگی کاری و اجتماعی ما ترکیب شده ، مدیریت و امنیت پیج ها تا تولید محتوی این شبکه‌ها هم جزو دغدغه‌های بسیاری از صاحبان کسب و کار شده ، به همین دلیل این کسب و کار پر درآمد خانگی با سرمایه کم حتی بدون سرمایه ، بسیار مورد توجه عمومی قرار گرفته است.
در حال حاضر اینستاگرام و تلگرام در ایران بیشترین مخاطب را در بین این شبکه‌های اجتماعی دارد و مدیران شبکه‌های اجتماعی اکثرا کسب و کار با سرمایه کم خود را از خانه مدیریت می‌کنند، پس اگر به دنبال کسب و کاری هستید که از خانه و یا هر جای دنیا انجام دهید، مدیریت شبکه‌های اجتماعی را به شما می‌دهم.

• ادمین و مدیر رسانه های اجتمایی.
این کسب و کار کوچک خانگی کسب و کاری مطمئن و بدون ریسک است. پیدا کردن این کسب و کار و کسب درآمد در منزل می‌تواند کار راحتی باشد. مدیریت حساب های شبکه های اجتماعی در واقع از دسته کسب و کار هایی محسوب می‌شود که هر کاربری به آن نیاز دارد و می‌تواند کار خوبی در دسته بندی کسب و کار ها خانگی باشد. در این کسب و کار شما می‌بایست ابتدا مهارت های لازم را یاد بگیرید تا بصورت یک حرفه ای شناخته شوید.
میزان درآمد از این کسب و کار خانگی پردرآمد با سرمایه کم حتی بدون سرمایه چقدر است؟ با توجه به حجم کار و تعداد اعضای شبکه اجتماعی که شما مدیریت می‌کنید مدیریت این پیج ها از ۱.۵ میلیون تومان به ازای هر پیج کاری شروع می‌شود که در حقیقت شما می‌توانید درآمد سالیانه بین ۶۰میلیون تومان تا ۱۲۰ میلیون تومان را داشته باشید.
پیشنهاد می کنم کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و اینستاگرام حتمن ببینید. لینک کسب درآمد از اینستاگرام.

• ۵ – راه اندازی فروشگاه آنلاین محصولات فیزیکی – دانلودی – خدمات
یکی از کسب و کار های حرفه ای و پردرآمد و پرسود برای آقایان و خانم ها ، در دسته بندی کسب و کار اینترنتی راه اندازی فروشگاه آنلاین است .
بهتر است بدانید رشد و گسترش روزانه فروشگاه‌های اینترنتی آنلاین باعث شده است که بسیاری از کسب و کار های سنتی تعطیل و یا درآمد آن‌ها بسیار کم شود ، که این تحدید فرصتی هوشمندانه است برای راه اندازی فروشگاه آنلاین و داشتن یک کسب و کار خانگی پردرآمد و پرسود که با یک بازاریابی معمولی و پیدا کردن کسب و کار های سنتی در حال خاموشی به این فروشگاه‌ ها کمک کنند و هم درآمدی برای آنها و هم درآمدی برای خودتان ایجاد کنید.
میزان درآمد این کسب و کار خانگی پردرآمد با سرمایه کم چقدر است؟
اگر بصورت شراکتی وارد این نوع قرارداد کاری با کسبه شود ، این کسب و کار خانگی معمولا ۱۵ درصد تا ۲۰ درصد فروش و از هر واحد کسب و کاری را می تواند شامل باشد اگر برای خودتان یک فروشگاه راه اندازی کنید که سود ها بسیار بالاتری خواهید برد.

• یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.
این روزها می‌توانید هر چیزی را به هر کسی در دنیا بفروشید و بدین صورت راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را استارت بزنید . فروشگاه اینترنتی جز کسب و کار های پردرآمد خانگی و در لیست کارهای پردرآمد و پر سود است.
محصولات و خدمات شما می‌تواند مواد ارگانیک خوراکی تا خدمات بیمه آنلاین و فایل های صوتی و موسیقی و … هزاران انتخاب متنوع باشد . اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارید حتمن در بخش تحقیقات بازار در باره نیچ مارکتینگ مطالعه کنید تا انتخاب مناسبتری داشته باشد . همچنین حتمن مطلب راه اندازی کسب و کار اینترنتی مطالعه کنید .
نکته مهم : شما می‌توانید هر چیزی را به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی به فروش برسانید. همچنین اگر نمی خواهید خود را درگیر پاسخگویی به مشتریان و ارسال محصول و خدمات پس از فروش کنید و فقط در قست فروش همکاری کنید و اصطلاحن مال مردم بفروشید و سود کنید ویدیو آموزشی سه قسمتی همکاری در فروش ببینید.

نشریه کسب و کار اینترنتی

• ۶ – کسب و کار خانگی مونتاژ قطعات صنعتی
کسب و کار خانگی مونتاژ قطعات صنعتی شاید نسبت به دیگر کسب و کارهای خانگی که در این مطلب مشاهده کردید کمی عجیب و غریب به‌ نظر بیاد اما بسیاری از همین کسب و کار‌های عجیب و غریب درآمد بسیار بالایی دارند. کسب و کارهای خانگی مونتاژ یکی از همین کسب و کارهایی است که این روزها درآمد بسیار خوبی دارد.
جریان این کسب و کار خانگی مونتاژ از این قرار است که شما قطعات مختلف یک سیستم( مثلا کیس کامپیوتر یا بخشی از قطعات خودرو یا کیت های الکترونیک ) را تهیه می‌کنید و در منزل‌ آن‌ها را مونتاژ می‌کنید و با یک سود خوب آن را به مشتری می‌فروشید. در بیشتر موارد افرادی هستند که این قطعات برای شما تهیه می کنند و بعد از مونتاژ هم قطعه آماده شده را از شما خریداری می کنند.

• ۷ – تولید محتوا در رسانه های اینترنتی یوتیوب و آپارات.
شما می‌توانید از طریق ساخت کانال یوتوب و یا آپارت و ..به تولید محتوا مشغول شوید و از این طریق کسب درآمد کنید. از جمله کارهای تولید در منزل با سرمایه کم است.
با ساخت کانال انتشار ویدیوهای آموزش خود در زمینه های تخصصی که در آن مهارت دارید مثل سفر و گردشگری ، آشپزی ، هنری، خانه داری ، مراقبت از مو و پوست و بسیاری از زمینه‌های دیگر که بتواند سبب گسترش در رسانه‌ های اجتماعی شود درآمدزایی کنید.
تعداد زیادی از آقایان و بانوان وجود دارند که توانسته‌اند از طریق کانال‌های خود در یوتیوب یا سایر فعالیت‌های خود در فضای مجازی به موفقیت دست یابند، و ماهانه ده‌ها هزار نفر از محتوای آن‌ها بازدید کنند.تمام آنچه شما نیاز دارید دوربین و امکان ویرایش فیلم‌ها و انتخاب یک موضوع آموزشی پرطرفدار است.
قابل ذکر است در آمد در این بخش می تواند یک درآمد دلاری خیلی بالا باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطلب کسب درآمد از یوتیوب را ببینید.

• ۸ – مترجمی و تایپ فارسی انگلیسی.
کسب و کار مترجمی یک کسب و کار پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان و خانم ها محسوب می شود در صورتی ‌که تسلط کافی به دو یا چند زبان و توانایی ترجمه دقیق بین دو زبان را دارید، می‌توانید ترجمه را از کارفرما دریافت کنید و از راه دور به انجام کارهای ترجمه مشغول گردید. همچنین می توانید با مراکز تایپ و ترجمه قرار داد همکاری از راه دور داشته باشید حتی اگر در شهر دیگه ای زندگی کنید می توانید به صورت آنلاین با آنها همکاری کنید.

• ۹ – صنایع دستی تولید کنید و بفروشید.
صنایع دست ساز می‌توانند قشنگترین هدیه و کادو برای هر مناسبت شاد باشند. خواه این محصولات شلوارهای کشبافت باشند، خواه صنایع چوب کاری شده و معرق و خاتم کاری و . . . شده و یا سفال های کوره ای نقاشی شده . شما می‌توانید با ارائه ی کارهای با کیفیت و ارایه طرح ها و ایده های نو و خلاقانه زیبا دست ساز و آپلود عکس از آنها در شبکه های مجازی و امکان سفارش آنلاین به درآمد قابل توجهی برسید.

 

• ۱۰ – استفاده از پکیج اختصاصی راه اندازی کسب و کار اینترنتی مکس مارکتینگ
ویدیو مکس استارتر ببین:
لینک ویدیو پایین تر گذاشتم. با دیدین ویدیوی مکس استارتر، کاملن سیر تاپیاز پکیج و فرمول کاری توضیح دادم. تو این ویدیو با سند و مدرک می بینی که چند هزار نفر در ایران و خارج از ایران از این همین فرمول و متد ساده کسب درآمد عالی ریالی-دلاری دارند.

مکس فکتوری فعال کن:
پکیج مکس فکتوری نصب می کنی و یا کارشناس پشتیبانی ما پکیج برات نصب می کنند. تبریک میگم کسب و کار شما آماده است و از همان لحضه نصب پکیج، درآمد شما شروع می شود.
هرجا هم کمک خواستی پشتیبانی داریم. در داخل محتویات پکیج هم بیش از بیست ساعت آموزش داریم که همه جزییات کار به سادگی توضیح داده و برای حرفه ای شدن شما به یک مدیر کسب و کار اینترنتی خیلی کمک می کنه.

تبریک میگم.
کسب و کار اینترنتی شما فعال است.!
من همه مراحل کارو ساده کردم و عملن شما نیاز به انجام کار زیادی ندارید، خروجی کار برای شما یک سایت به عنوان منبع درآمد عالی خواهد بود. اما فراموش نکنید هر تجارتی برای رسیدن به موفقیت نیاز به کسب مهارت های آن تجارت دارد.

برای افزایش توانایی در مدیریت تجارت شما عزیزان و رشد فردی مدیران کسب و کار، هر ماه وبینار آموزشی عمومی رایگان داریم و دوره آموزشی آنلاین و حضوری هر ماه برگزار می شود

راه اندازی کسب و کار اینترنتی را جدی بگیرید اما ... .

در این مطلب آن‌ چه که لازم بود در مورد شروع راه ‌اندازی کسب‌ و کار اینترنتی بدانید برای شما گفتم. حالا پیشنهاد می‌کنم تمام مطالب را یک بار دیگر مرور کنید و نکته برداری های مهم انجام بدید ، ابزارهای لازم را آماده کنید و با یک برنامه‌ ریزی خوب کارتان را شروع کنید.

قبل از شروع حرکت در مسیر راه اندازی کسب و کار اینترنتی دو نکته زیر را همیشه به یاد داشته باشید تا هدایتگر مسیر راهتان باشد.

اولین نکته مهم کسب درآمد: تعریف کسب درآمد با کسب و کار فرق دارد. مثال، کسی که از دلالی خرید و فروش ماشین پول درمی آورد از بازار ماشین کسب درآمد دارد. ولی کسی که یک شرکت واردات خودرو یا لیزینگ خودرو یا کارخانه تولید خودرو دارد صاحب یک کسب و کار تعریف شده است. در کسب و کار اینترنتی هم همین تعریف صدق می کند. شما می توانید مالک و مدیر یک کسب و کار اینترنتی باشید یا در فضای اینترنت کسب درآمد کنید.

دومین نکته مهم کسب درآمد: تمامی مسیر های یک شبه پول دار شدن یک سرابی بیش نیست و به بیراهه ختم می شود. این قانون مهم را هیچ وقت فراموش نکنید، اگر خود شما هم راهی برای یک شبه پول دار شدن بلد بودید هیچ وقت با دیگران مطرح نمی کردید و برا خودتان نگه می داشتید.

پس در فضای کسب و کار همیشه یادتان باشد ارزش یک کسب و کار واقعی به ماندگاری و سود دهی همیشگی آن است و شرط بقا و ماندگاری برای یک کسب و کار قانون مند بودن و رضایت مشتریان آن کسب و کار است.

برای معرفی بهترین روش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم و بدون ریسک یک ویدیو سه قسمتی آماده کردم که توضیحات کامل و راه کار اجرایی در آن با مدارک لازم مطرح کردم. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

سوالات مهم.

لیست مشاغل پردرآمد برای زنان.

لیست مشاغل پردرآمد برای آقایان.

آموزش جدیدترین روش کسب و کار خانگی پردرآمد.

کسب و کار جدید خانگی.

کارهای ساده پردرآمد.

بهترین روش کسب و کار خانگی پردرآمد

در شبکه های اجتماعی. 

من دنبال کن، جایزه بگیر.

تو اینستاگرام به من پیام بده.

تلگرام فیلم آموزشی ببین.

هدیه ویژه

هر ماه هدیه به ارزش ۱۰۰.۰۰۰ تومان

پادکست اختصاصی – فیلم آموزشی.

کتاب الکترونیکی – وبینار آموزشی.

جدید ترین روش های کسب درآمد روز دنیا.

ایمیل و شماره تماس صحیح وارد کنید.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟