بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی​ معتبر قانونی در سال ۲۰۲۱ و ۱۴۰۰

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی

بهترین سایت راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای کسب درآمد از سایت های  ایرانی قانونی و معتبر منتخب کاربران سایت های درآمد زایی در سال ۱۴۰۰ و ۲۰۲۱ .

قبل از شروع بحث کسب درآمد از سایت های ایرانی قانونی چند نکته مهم در تعاریف این عبارت کسب درآمد از سایت بگم.

اولین نکته مهم کسب درآمد: تعریف کسب درآمد با کسب و کار فرق دارد. مثال، کسی که از دلالی خرید و فروش ماشین پول درمی آورد از بازار ماشین کسب درآمد دارد. ولی کسی که یک شرکت واردات خودرو یا لیزینگ خودرو یا کارخانه تولید خودرو دارد صاحب یک کسب و کار تعریف شده است. 

درکسب و کار های اینترنتی هم همین تعریف صدق می کند. شما می توانید مالک و مدیر یک کسبو کار اینترنتی باشید یا در فضای اینترنت کسب درآمد کنید.

دومین نکته مهم کسب درآمد: تمامی مسیر های یک شبه پول دار شدن یک سرابی بیش نیست و به بیراهه ختم می شود.

این قانون مهم را هیچ وقت فراموش نکنید، اگر خود شما هم راهی برای یک شبه پول دار شدن بلد بودید هیچ وقت با دیگران مطرح نمی کردید و برا خودتان نگه می داشتید.

پس در فضای کسب و کار همیشه یادتان باشد ارزش یک کسب و کار واقعی به ماندگاری و سود دهی همیشگی آن است و شرط بقا و ماندگاری برای یک کسب و کار قانون مند بودن و رضایت مشتریان آن کسب وکار است.

برای معرفی بهترین روش کسب درآمد بدون سرمایه و بدون ریسک یک ویدیو سه قسمتی آماده کردم که توضیحات کامل و راه کار اجرایی در آن با مدارک لازم مطرح کردم.  برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

جدیدترین روش کسب درآمد از سایت در سال ۱۴۰۰

یکی از مستقیم‌ ترین و ساده‌ ترین روش‌ های کسب درآمد از سایت که از طریق آن می‌توانید بدون فروش مستقیم محصولات و خدمات درآمد چشمگیر کسب کنید و برنامه فروش به عنوان همکار است.  این برنامه یکی از بزرگترین روش‌ های کسب درآمد در جهان است. 

اگر در فضای مجازی فردی فعال هستید و مخاطبان زیادی دارید می‌توانید از روش بازاریابی وابسته  جهت کسب درآمد استفاده کنید. تفاوتی ندارد شما صاحب یک سایت باشید یا یک وبلاگ یا پلتفرمی مانند اینستاگرام  فقط کافی است مخاطبین کافی برای بازاریابی محصول موردنظرتان داشته باشید.

بهترین روش کسب درآمد بدون سرمایه:

تنها کاری که باید بکنید این است که سلیقه مخاطبین خود را بشناسید و سپس با انتخاب همان گروه از محصولات آن‌ ها را به مخاطبین خود معرفی کنید. 

به طور مثال اگر مخاطبین شما را بیشتر زنان تشکیل داده‌اند می‌توانید وارد دسته بندی محصولات آرایشی و مراقبت از پوست بشوید و در بین هزاران محصولی که در آن بخش وجود دارد و آن‌هایی که فکر می‌کنید برای مخاطبینتان جذاب‌تر هستند را انتخاب و به آن‌ها معرفی کنید.

اگر مخاطبان شما بر روی لینکی که از سایت قرار داده‌اید کلیک و خرید کنند از این خرید به شما میزان مشخصی کمیسیون تعلق می‌گیرد. به صورت کلی در این روش بین ۴٪ تا ۱۰٪ از مبلغ فروش به بازاریابان وابسته تعلق می‌گیرد. برنامه بازاریابی وابسته روشی آسان و سودآور جهت کسب درآمد از سایت است.

لازم به ذکر است در اینجا شما یکی از بهترین پلت فرم های مستقل برای استفاده در سیستم های افیلیت مارکیتنگ را میتوانید داشته باشید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

نشریه اینترنتی مکس بلاگ

مطالب بسیار مفیدی در این نشریه می توانید بیابید که به شما در مسیر رشد فردی و رشد کسب و کار کمک می کنید.

برای دریافت جدید ترین روش های کسب درآمد اینترنتی ایمیل خودرا وارد کنید.

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی​ معتبر قانونی در سال ۲۰۲۱ و ۱۴۰۰

ویدیو آموزش کسب درآمد از بهترین سایت های کسب درآمد ایرانی و خارجی.

روش همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یک نوع همکاری در فروش اینترنتی محصولات است که در سراسر جهان انجام می شود. و روز به روز هم در حال گسترش است. 

در واقع در این روش شما محصولات سایت های فروشگاهی را در سایت یا شبکه‌های اجتماعی خودتان معرفی میکنید و در ازای خرید هر محصول توسط کاربران کانال یا سایتتان، درصدی به عنوان پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت. البته لازم نیست که حتما سایت یا شبکه اجتماعی اختصاصی داشته باشید؛ در واقع مزیت اصلی این روش اینه که بدون سایت و کانال شبکه های اجتماعی هم درآمدزایی می‌کنه.

چگونه از طریق همکاری در فروش به درآمد برسیم؟

همانگونه که گفته شد همکاری در فروش یک روش بازاریابی است که در آن فروشنده و بازاریاب توافق میکنند که به صورت پورسانتی با هم کار کنند. 

در این روش یک طرف قرار داد شرکت ها یا سایت های فروشگاهی هستند که محصولی برای فروش دارند و در طرف دیگر شما به عنوان بازاریاب قرار دارید. شما از طریق معرفی و تبلیغ محصولات فروشنده کاربرهای سایت یا کانالتان را به سمت سایت فروشنده هدایت می کنید. 

کاربران هدایت شده از سایت شما در سایت فروشنده خریدی انجام دهند و درصدی از مبلغ خریداری شده آنها و تحت عنوان پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت. این مقادیر جمع شده و طی دوره های مشخص هفتگی یا ماهانه به حساب شما یا هر بازاریاب دیگر واریز میشود.

برای معرفی بهترین روش کسب درآمد بدون سرمایه و بدون ریسک یک ویدیو سه قسمتی آماده کردم که توضیحات کامل و راه کار اجرایی در آن با مدارک لازم مطرح کردم.  برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

 

 

لازم به ذکر است در اینجا شما یکی از بهترین پلت فرم های مستقل برای استفاده در سیستم های افیلیت مارکیتنگ را میتوانید داشته باشید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

روش همکاری در فروش بهترین و جدیدترین روش کسب درآمد قانونی در سال ۲۰۲۱ - ۱۴۰۰

همانطور که گفتم در روش سیستم همکاری در فروش شما میتونید به یک درآمد خوبی برسید اما این روش چه مزیتی نسبت به سایر روش های کسب درآمد دارد؛ مثلا اگر شما به عنوان کارمند جایی استخدام شوید ممکنه به درآمد خیلی راحتری برسید. 

باید به این نکته توجه کنید که مزیت اصلی کسب درآمد از طریق همکاری در فروش رسیدن به درآمدی است که نیازی به حضور و فعالیت مستمر شما نخواهد داشت و در واقع مثل اینه که شما یک کارخانه ای دارید که برای شما درآمدزایی میکنه بدون اینکه شما در آن حاضر باشید. این در حالیست که حقوق کارمندی تا زمانی است که شما به سرکار میروید. 

در واقع اینه مزیت همکاری در فروش که بعد از مدتی شما یک درآمد مستمر مانند حقوق بازنشستگی خواهید داشت. و این روش مناسب همه اقشار هم هست، از کارمند گرفته تا دانشجو و خانم خانه دار و… ، تازه شما با داشتن یک درآمد مستمر بهتر میتوانید برای آینده خودتان برنامه ریزی کنید و حتی در مذاکره برای افزایش حقوقتان دست برتری برای چانه زنی خواهید داشت چون میدونید که یک منبع درآمد مکفی و مستمر دارید و کمتر حرف زور را هم قبول خواهید کرد.

برای معرفی بهترین روش کسب درآمد بدون سرمایه و بدون ریسک یک ویدیو سه قسمتی آماده کردم که توضیحات کامل و راه کار اجرایی در آن با مدارک لازم مطرح کردم.  برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

 

سوالات مهم.

ویدیو آموزشی کسب درآمداز سایت های ایرانی.

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی خارجی.

جدیدترین روش کسب درآمد سایت.

بهترین سایت کسب درآمد در سال ۱۴۰۰

آموزش کسب درآمد سایت های خارجی.

روش های کسب درآمد از سایت.

در شبکه های اجتماعی. 

من دنبال کن، جایزه بگیر.

تو اینستاگرام به من پیام بده.

تلگرام فیلم آموزشی ببین.

هدیه ویژه

هر ماه هدیه به ارزش ۱۰۰.۰۰۰ تومان

پادکست اختصاصی – فیلم آموزشی.

کتاب الکترونیکی – وبینار آموزشی.

جدید ترین روش های کسب درآمد روز دنیا.

ایمیل و شماره تماس صحیح وارد کنید.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟