جدیدترین روش کسب درآمد از سایت های معتبر ایرانی

آموزش کسب درآمد از بهترین جدیدترین روش کسب درآمد از سایت ایرانی

آموزش – معرفی – جدیدترین – بهترین روش کسب درآمد – سایت معتبر ایرانی 

راه‌های زیادی برای کسب درآمد از سایت های ایرانی و خارجی وجود دارند. اما!

شما اگر جمله‌ ” کسب درآمد از سایت  ” را در گوگل جستجو کنید، سایت‌های زیادی را مشاهده می‌کنید که در مورد درآمد از اینترنت توضیحات مفصلی را ارائه داده‌اند و البته پکیج‌هایی را هم می‌بیند که با قیمت‌های مختلف ارائه‌شده‌اند. 

توصیه: لطفاً به هر سایت و هر پکیجی به‌راحتی اعتماد نکنید و حتماً قبل از خرید به اعتبار سایت و همچنین مدرس دقت نمایید. برخی از این پکیج‌ها علاوه بر هزینه مالی هزینه زمانی هم برای شما دارد و همچنین ممکن است شما را از راه درست دور کند!

من در این مقاله قصد ندارم در مورد توضیحات اولیه مانند کسب درآمد چیست، چرا باید با اینترنت درآمد کسب کنیم، برای چه کسانی مناسب است و … توضیح بدهم؛ بلکه می‌خواهم راه‌های عملی را در اینجا برای شما بیان کنم تا بتوانید بدون معطلی دست‌به‌کار شوید.

اگر می‌خواهید یک کسب کار اینترنتی بدون سرمایه راه اندازی کنید قبل از انجام هر کاری ویدیو آموزش کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه که در سایت گذاشتم حتمن ببینید. بهترین روش و جدیدترین روش کسب درآمد بدون سرمایه تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک اصلی سایت ببینید.

بهترین روش کسب درآمد از سایت

بهترین روش و جدیدترین روش کسب درآمد ، یکی بهترین و  مطمعن ترین  روش های کسب درآمد از سایت ، بازاریابی برای شرکت‌های بزرگ یا همان تکنولوژی همکاری در فروش است. در گذشته بازاریابی به‌صورت سنتی و حضوری انجام می‌شد. 

یک شرکت برای رسیدن به نتیجه مطلوب در بازاریابی باید تعداد زیادی بازاریاب استخدام می‌کرد تا بتواند محصولات و خدمات بیش‌تری را وارد بازار کند. اما این روزها به بازاریاب‌های سنتی نیازی نیست. زیرا بخش زیادی از مشتریان شرکت‌ها در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند. بنابراین یک بازاریاب حرفه‌ای به‌ جای تشویق حضوری مشتریان به خرید کالا یا خدمات از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. مثلا شبکه‌هایی مثل لینکدین، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و … مکان‌هایی هستند که کاربران زیادی در آنجا حضور دارند.

اگر بازاریاب اینترنتی بتواند به شکل حرفه‌ای محصولات و خدمات شرکت را به کاربران معرفی کند، زمینه تبدیل آن‌ها به مشتری‌های دائمی شرکت را فراهم خواهد کرد. شرکت نیز در مقابل انجام این خدمت به او دستمزد پرداخت می‌کند.

خوشبختانه در ایران از سال ۱۳۹۷ شرکت های معتبر خوبی در زمینه همکاری پر فروش شروع به فعالیت کردند. در این تکنیک که بهترین روش و جدیدترین روش کسب درآمد از سایت هستش، بازاریاب‌‌، محصول‌ها و خدمات منتشر شده در وب‌سایت شرکت را به شیوه‌ای جذاب برای کاربران ارسال می‌کند. در نتیجه، کاربران سایت متوجه محصول‌ها و خدمات جدید یا تخفیف‌ها و حراجی‌ها‌‌ می‌شود. با استفاده از ایمیل مارکتینگ می‌توان یک کاربر را به یک مشتری تبدیل کرد.

یک مثال خوب از بهترین روش  و جدیدترین روش کسب درآمد از سایت.

اجازه بدهید مثالی برایتان بزنیم. تصور کنید که شما به عنوان بازاریاب یک فروشگاه اینترنتی پوشاک استخدام می‌شوید. با تغییر فصل‌های سال، لباس‌های جدید به محصول‌های سایت اضافه شده و از سوی دیگر محصول‌های آخر فصل به حراج گذاشته می‌شوند. در این هنگام، مسئولیت شما به عنوان یک بازاریاب این است محصول‌های تخفیف خورده را به اعضای سایت معرفی کنید و آن‌ها را به سمت فروشگاه بازگردانید. 

برای کسب درآمد اینترنتی از شرکت‌های بزرگ به محیطی کاملاً فعال در فضای اینترنت نیاز خواهید داشت. کانال تلگرام، صفحۀ اینستاگرام یا سایت اینترنتی می‌تواند تمامی آنچه را نیاز دارید، برایتان فراهم کند. البته برای افزایش کاربران و بالا‌بردن ترافیک سایت و شبکه، باید با روش‌های محتوا‌ نویسی در این پلتفرم‌ها آشنا باشید.

لازم به ذکر است در اینجا شما یکی از بهترین پلت فرم های مستقل برای استفاده در سیستم های افیلیت مارکیتنگ را میتوانید داشته باشید.همیشه در هر زمینه ای با کسب آموزش مرتبط زندگی و سرمایه خود را بیمه کنید.

افیلیت مارکتینگ که وبسایت دیجی کالا در سال‌های اخیر راه‌اندازی کرده است یکی از بهترین نمونه‌ها برای این روش کسب درآمد از اینترنت می‌باشد. با استفاده از این قابلیت دیجی کالا شما می‌توانید تمام محصولات این وب‌سایت را در سایت خود تبلیغ و از کمیسیون آنها کسب درآمد نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین روش و جدیدترین روش کسب درآمد از سایت بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

 

نشریه اینترنتی مکس بلاگ

مطالب بسیار مفیدی در این نشریه می توانید بیابید که به شما در مسیر رشد فردی و رشد کسب و کار کمک می کنید.

برای دریافت جدید ترین روش های کسب درآمد اینترنتی ایمیل خودرا وارد کنید.

همکاری در فروش

آموزش کسب درآمد از سایت

با توجه به شرایط اقتصادی در سال ۱۴۰۰ و رشد فرهنگ استفاده از فضای مجازی ، پیشنهاد من  برای همه افراد متخصص و غیر متخصص این است که یک سیستم افیلیت مارکتینگ ساده به عنوان بهترین روش و جدیدترین روش کسب درآمد از سایت ، روی یک نیچ مارکتینگ ( درمقاله های اولیه توضیح دادم) راه اندازی کنند. 

باتوجه به این که این روش نیازی به سرمایه نداره و درگیری محصول و پاسخگویی به تلفن و متشری حذف می شود  یک کار بی دردسر با روزی یک ساعت کار امکان پذیر است . همه افراد در هر شرایطی می توانند به عنوان یک فریلنسر از دنیای زیبای زندگی فریلنسری لذت ببرند.

زندگی لذت بخش فریلنسر ها :

فریلنسر کسی است که در فضای اینترنت پروژه‌ها و کارهای سایر افراد را انجام می‌دهد و در ازای کار خود کسب درآمد می‌کند. فریلنسری در حوزه‌های مختلفی شامل تولید محتوا، پروژه‌های درسی و دانشجویی، طراحی اپلیکیشن و هر کسب و کار دیگری که از طریق اینترنت امکان انجام و ردوبدل کردن آن وجود داشته باشد، کاربرد دارد.

برای شروع جدیدترین روش کسب درآمد از سایت که چنین کسب و کاری به سرمایه‌ای نیاز ندارید، ولی باید در پروژه‌هایی که بر عهده می‌گیرید، مهارت کافی داشته باشید. برای شروع می‌توانید در سایت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات فریلنسری عضو شوید. آمار این سایت‌ها نیز در حال حاضر رو به فزونی است. از نمونه‌های موفق در این زمینه می‌توان به وب‌سایت نویسش و پونیشا اشاره کرد.همیشه در هر زمینه ای با کسب آموزش مرتبط زندگی و سرمایه خود را بیمه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از کسب درآمد از سایت های معتبر ایرانی بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

 

لازم به ذکر است در اینجا شما یکی از بهترین پلت فرم های مستقل برای استفاده در سیستم های افیلیت مارکیتنگ را میتوانید داشته باشید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

کسب درآمد از سایت های معتبر ایرانی

بله …شاید این سوالی باشد که ذهن افراد بسیاری را که در زمینه کسب درآمد آنلاین فعالیت میکنند را به خود مشغول کرده باشد چرا که روزانه با 10 ها سایت جدیدی روبه رو میشویم که همانند قارچ در فضای اینترنت سبز میشوند و هریک از آنها به دنبال جذب سریع اعضا برای سایت خود میباشند که از این رو تبلیغات مکرر و بیشمار آنها را در سایت های مختلف و البته معتبر مشاهده میکنیم که در اکثر مواقع این سایت های جدید برای جذب اعضا مزایا و امتیازاتی را در نظر میگیرند.

البته از این نکته قافل نشویم که روی صحبت ما صرفا با سایت های جدید نیست که به تازگی فعالیت خودشان را آغاز کرده اند بلکه تمامی سایت های کسب درآمد را باید مورد بررسی قرار داد تا از صحت اعتبار و موجودیت آنها آگاهی کسب کرد چراکه اگر در این زمینه با چشم بسته حرکت کنیم مسلما دست مایه سودجویی سایت های متقلبی خواهیم شد که از عدم آگاهی ما به نفع منافع خودشان سوء استفاده میکنند. این خیلی خوبه که همیشه به دنبال جدیدترین روش کسب و کار اینترنتی باشیم ولی امنیت این کار با کسب دانش بدست می آید بدون مشورت با کارشناس های مستقل اقدام به کار با سایت های ناشناخته و نامعتبر نکنید. 

مراقب سایت های کسب درآمد کلاهبرادری که با وعده های سود سرمایه فعالیت می کنند باشد.

بزرگترین سوء استفاده و کلاهبرداری این گونه سایت ها از اعضای خود به یغما بردن وقت گران بهای آنهاست زیرا هر یک از اعضا به امید کسب درآمد در اینگونه سایت ها عضو میشوند و همه روزه زمانی را برای کسب درآمد در این سایت ها اختصاص میدهند اما زمانی که درآمد آنها به حد نصاب اولیه برای برداشت رسید،بعد از درخواست برداشت درآمد متوجه خواهند شد که هرگز درآمد کسب شده آنها به حسابشان واریز نمیگردد و اینجاست که متوجه اهمیت شناخت سایت های اسکم (Scam) و کلاهبردار خواهیم شد. همیشه در هر زمینه ای با کسب آموزش مرتبط زندگی و سرمایه خود را بیمه کنید. شناسایی یک سایت معتبر برای کسب درآمد نیاز به کمی دانش و تخصص دارد.

پس با توجه به این مهم روش های شناسایی سایت های اسکم را به شما عزیزان معرفی مکنیم. اولین قدم برای شناسایی یک سایت اسکم این میباشد که شما آدرس سایت را در لیست سایت های اسکم در سایت کلیکسوری جستجو کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کسب در آمد از سایت های معتبر ایرانی بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

سوالات مهم.

چطور از سایت کسب درآمد کنیم؟

لیست بهترین سایت های معتبر ایرانی

جدیدترین روش کسب درآمد از سایت

بهترین روش کسب درآمد از سایت

چطور بدون سرمایه کسب و کار راه اندازی کنیم؟

سایت کسب و کار اینترنتی ایرانی

در شبکه های اجتماعی. 

من دنبال کن، جایزه بگیر.

تو اینستاگرام به من پیام بده.

تلگرام فیلم آموزشی ببین.

هدیه ویژه

هر ماه هدیه به ارزش ۱۰۰.۰۰۰ تومان

پادکست اختصاصی – فیلم آموزشی.

کتاب الکترونیکی – وبینار آموزشی.

جدید ترین روش های کسب درآمد روز دنیا.

ایمیل و شماره تماس صحیح وارد کنید.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟