همکاری در فروش

همکاری در فروش​

آموزش کسب درآمد از سیستم های همکاری در فروش | همکاری در فروش دیجی کالا | سایت همکاری در فروش | آموزش همکاری در فروش | همکاری در فروش اینستاگرام .

متقاضیان این روش کسب درآمد اینترنتی ، افرادی که تصمیم دارند یک کسب و کار اینترنتی به عنوان یک کار در منزل  و داشتن یک منبع کسب درآمد اینترنتی داشته باشند بسیار مناسب است .
این افراد در واقع با استفاده از یک سیستم همکاری درفروش و داشتن یک پلتفرم مناسب برای پیاده سازی این روش کسب درآمد اینترنتی، تنها با یک موبایل و اینترنت سیم‌کارت می‌توانند کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنید و هر چقدر افراد بیشتری را تشویق به خرید کنید درآمد شما بیشتر خواهد شد.

جدیدترین متد کسب و کار اینترنتی روز دنیا، تکنولوژی مارکت همکاری در فروش ( لینک ۱۰ نفر پر درآمد دنیا)  می باشد که توانسته علاقه مندان به داشتن یک کسب و کار اینترنتی و مشتاقان کسب درآمد اینترنتی را به سرعت جذب کند. علت این اتفاق، کم هزینه بودن، بدون ریسک و سرمایه، بی درسر بودن این کسب و کار جذاب است.

لازم به ذکر است در اینجا شما یکی از بهترین پلت فرم های مستقل برای استفاده در سیستم های همکاری درفروش را میتوانید داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید

همکاری درفروش چیست؟

افیلیت مارکتینگ یا همکاری درفروش

افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری درفروش، یکی از بهترین روش های کسب و کار اینترنتی است که هم فروشنده و هم همکار در فروش را به سود می رساند.

افیلیت مارکتینگ یک رابطه برد برد (win win) است. در این روش، بازاریابی بر پایه میزان عملکرد ”performance marketing based ”که در آن صاحب کسب و کار، پورسانتی را به بازاریابان و همکاران خود در فروش به ازای هر بار خرید بازدید کنندگان از وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود پرداخت می‌کند.

افیلیت مارکتینگ، هم برای افرادی که صاحب وب سایت هستند مناسب است و هم در شرایطی که شخص وب سایت ندارد قابل اجراست. در ایران، یکی از اولین شرکتهای پیشرو در این صنعت همکاری در فروش دیجی کالا بوده.

لازم به ذکر است در اینجا شما یکی از بهترین پلت فرم های مستقل برای استفاده در سیستم های همکاری درفروش را میتوانید داشته باشید که برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

روش کار همکاری در فروش​

همکاری در فروش

به این صورت که بازاریاب شروع به تبلیغ محصول ارائه شده می‌کند و بعد از اینکه محصول توسط مشتری خریداری شد، سود بازاریاب به حساب بانکی او واریز می شود.

همکاران در افیلیت مارکتینگ ۴ بازیگر نقش اصلی را بازی می‌کنند:

۱- تأمین کننده یا همان صاحب کسب و کار.

۲- شبکه بین فروشنده و بازاریاب که امورات – مالی را در این بین انجام می دهد.

۳- بازاریاب یا همکار در فروش.

۴- خریدار یا مشتری.

آیا همکاری در فروش در ایران پولساز است؟

این نوع کسب و کار مدت های طولانی است که در خارج از کشور انجام می شود، امروزه در ایران هم چنین کسب و کارهایی رونق زیادی گرفته و هم صاحبان کسب و هم بازاریابان از این طریق به درآمدهای میلیونی در ماه و میلیاردی در سال رسیده اند.

به این صورت که بازاریاب شروع به تبلیغ محصول ارائه شده می‌کند و بعد از اینکه محصول توسط مشتری خریداری شد، سود بازاریاب به حساب بانکی او واریز می شود.

همکاری در فروش

لازم به ذکر است در اینجا شما یکی از بهترین پلت فرم های مستقل برای استفاده در سیستم های افیلیت مارکیتنگ را میتوانید داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

نشریه اینترنتی مکس بلاگ

مطالب بسیار مفیدی در این نشریه می توانید بیابید که به شما در مسیر رشد فردی و رشد کسب و کار کمک می کنید.

برای دریافت جدید ترین روش های کسب درآمد اینترنتی ایمیل خودرا وارد کنید.

آموزش همکاری در فروش

ببینیم این سیستم عالی کسب و کار اینترنتی چگونه عمل می کند خلاصه ای از آموزش همکاری در فروش .!!!

۱- خریدار تصمیم دارد محصولی را خریداری کند.

۲- او در گوگل سایتی را برای خرید محصول مدنظرش جستجو میکند، ( که همان سایت همکاری در فروش است که شما راه اندازی کرده اید.)

۳- سایتی را پیدا می کند و وارد آن سایت جهت خرید می شود و جهت سفارش بر روی تصویر محصول کلیک می کند.(سایت پلتفرم یا زیرساخت که شما لینک های سایت همکاری در فروش خود را روی آن فعال کرده اید) 

۴- خریدار به سایت دیگری از طریق آن کلیک برده می شود (سایت فروشنده مثلن: سیستم همکاری در فروش دیجی کالا ) و از طریق آن سایت خرید انجام می شود.

۵- تأمین کننده یا صاحب فروشگاه یا همان فروشنده مبلغی را به عنوان پورسانت (درصدی) فروش به حساب بازاریاب واریز می کند.آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

نکته مهم: مهم ترین مورد این که شما یک پلتفرم یا زیر ساخت مناسب برای پیاده سازی لینک های خود داشته باشید. افرادی هستند که این لینک ها را بر بستر شبکه های اجتماعی پیاده می کنند. مثلن همکاری در فروش اینستاگرام راه اندازی میکنند، هرچند که پیاده سازی این سیستم بر روی شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک یا توییتر می تواند نتیجه بخش باشد ولی با توجه به وضعیت شبکه های اجتماعی در ایران بهتر است این کار را انجام ندهید و بستر همکاری در فروش اینستاگرام که اصلن راه درستی نیست.بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی

آموزش همکاری در فروش بسیار ساده است که در اینجا شما یکی از بهترین پلت فرم های مستقل برای استفاده از این سیستم کسب درآمد را میتوانید داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ویدیو مکس استارتر در لینک منوی اصلی سایت ببینید.

در شبکه های اجتماعی. 

من دنبال کن، جایزه بگیر.

تو اینستاگرام به من پیام بده.

تلگرام فیلم آموزشی ببین.

هدیه ویژه

هر ماه هدیه به ارزش ۱۰۰.۰۰۰ تومان

پادکست اختصاصی – فیلم آموزشی.

کتاب الکترونیکی – وبینار آموزشی.

جدید ترین روش های کسب درآمد روز دنیا.

ایمیل و شماره تماس صحیح وارد کنید.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟