بازدید صفحه 0

کسب و کار اینترنتی

کسب درآمد درآمد دلاری فروشگاه اینترنتی شرکتهای خارجی شرکتهای ایرانی

انواع ثبت نام کسب و کار اینترنتی با موضوع موفقیت

کسب و کار اینترنتی با موضوع موفقیت و انواع ثبت نام برای شروع و راه اندازی یک کسب و کار اینترنت در ایران و همکاری در فروش  – ایده کسب و کار اینترنتی – بهترین سایت کسب و کار اینترنتی – کسب و کار های جدید در ایران و تهران – سیستم  همکاری در فروش – سامانه آموزش کسب و کار اینترنتی

تعریف صحیح کسب و کار : کسب و کاری که محصولات یا خدمات خود را بر بستر اینترنت عرضه کند و تبادل مالی آنلاین داشته باشد.

با هر که در مورد راه اندازی کسب و کار حرف می زنیم می گه چرا برای خودت یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی نمی کنی.؟

شکی نیست که مزایای کسب و کار اینترنتی زیاد است و همه را به خودش جذب کرده.  قطعا با دانستن مزایای کسب و کار اینترنتی می توانید تصمیم قاطع تری بگیرید. 

اما اگر هنوز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی دو به شک هستید و نمی توانید تصمیم بگیرید، این مطب را تا انتها بخوانید تا با خطر ها و موانع و مزایای داشتن یک کسب و کار اینترنتی خانگی انواع مختلف آن بیشتر آشنا شوید.کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم

ویژگی منحصر به فرد کسب و کار اینترنتی

  • راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی بر حضور اینترنت ماندگار است و نیاز به یک مکان فیزیکی نیست و  مشتریان همه روزه و در همه دنیا قابلیت دسترسی به آن را خواهند داشت. 
  • با یادگیری مهارت ها یا مشورت با متخصصان کسب و کار اینترنتی میتوانید کسب و کار اینترنتی خود را به درآمدی پایدار برسانید.

هشدار: کسب و کار اینترنتی را با کسب درآمد اینترنتی غیر معقول مانند شرکت های پانزی-هرمی و شرکت های هرمی ارزمجازی و لاتاری و شرط بندی و قمار آنلاین و . . . اشتباده نگیرید.

تعریف کسب و کار با سود کردن و یا درآمد اتفاقی از خرید و دادوستد واسطه گری تفاوت دارد. 

وقتی درباره ” کسب و کار ” صحبت میشود یعنی یک مرکز اشتغال زایی، درقالب یک چرخه مالی و بر اساس قوانین تجاری کشور ، با ارایه محصولات یا خدماتی که باعث چرخه اقتصادی و کارآفرینی و ارزش افزوده برای مدیران آن کسب و کار و درنهایت تولید ارزش افزوده در جهت رشد جامعه اقتصادی میشود.بهترین سیستم همکاری در فروش

کسب و کار اینترنتی

موضوع راه اندازی کسب و کار اینترنتی

در این کسب و کار شما نیاز به تولید محتوی در شبکه اجتماعی بصورت تصویر، ویدیو، متن و.. دارید.

مهارت تولید محتوی را یاد بگیرید و  بداینید صبر و پشتکار لازمه رشد و پیشرفت در این کسب و کار است.

هر آنچه که مخاطب جامعه هدف شما را جذب کند  درآمدزا خواهد بود. 

حداقل سرمایه:

معادل ۲۰۰۰ دلار

شباهت زیادی به بازار بورس دارد با این تفاوت که شما غیر از مهارت تحلیل نمودارها و کندل ها باید دانش و مهارت خرید و فروش و تبادل رمز ارز ها را داشته باشید.

بدون گذراندن دوره تخصصی به هیچ عنوان وارد این کسب و کار نشوید و هرگونه تبلیغات سایت کسب درآمد اینترنتی یک شبه پولدار شدن را یک مسیر کلاهبرداری بشناسید.

حداقل سرمایه:

معادل ۱۰.۰۰۰ دلار

اگر کسب و کار سنتی دارید، حتمن یک فروشگاه آنلاین هم درکنار آن راه اندازی کنید.

اگر محصول یا خدماتی برای فروش دارید، راه اندازی فروشگاه آنلاین به مراتب کم هزینه تر از فروشگاه سنتی هست.

از متخصصین کسب و کار اینترنتی مشورت  یا با آنها شراکت کنید.

حداقل سرمایه:

معادل ۱۰۰۰ دلار

اگر سرمایه ندارید و یاد دنبال یک کار بی دردسر هستید، سیستم همکاری در فروش بهترین گزینه برای شما است.

سیستم همکاری در فروش به تازگی از سال ۹۸ در ایران راه اندازی شده و بازار بکری دارد.

برای استفاده از همکاری در فروش نیاز به یک پلتفرم برای پیاده سازی لینک های فروش خود دارید.

حداقل سرمایه:

معادل ۵۰۰ دلار

شبکه های اجتماعی معروف ایرانی و غیر ایرانی که بیشتر افراد فعال در این حوزه از آنها کسب درآمد دارند :

فیس بوک  و یوتیوب و تلگرام و اینستاگرام و آپارات هستند که البته کسب درآمد از یوتیوب پتانسیل بالاتری دارد. 

مهم ترین کاری که شما باید انجام بدهید تولید و انتشار محتوی برای کسب درآمد از یوتیوب است، حال چه محتوی دیگران را باز نشر کنید چه خودتان تولید محتوی کنید.

روش کار به این صورت است که شما باید در یک زمینه از آموزش (ساخت جواهر و گل کاری و دروس تحصیلی و ورزش و لاغری و مراقبت پوستی و آشپزی و تعمیر موبایل و… ) برای جلب مخاطب و فالور استقاده کنید. این سبک کار یکی از بهترین روش های کسب و کار خانگی برای خانم ها است که من به شدت پیشنهاد میکنم.

با افزایش فالور شما می توانید برای کانال یا پیج خود تبلیغ بگیرید و از سیستم کسب درآمد یوتیوب بهره مند شوید، یا با آموزش مهارت خود بصورت تدریس خصوصی یا گرفتن پروژه، کسب درآمد از یوتیوب داشته باشیدو بهترین ایده برای کسب و کار پردرآمد با سرمایه کم خانگی هستش.

البته برای کسب درآمد از یوتیوب ، این شرکت بر محتوی پر بازدید مبلغی به شما پرداخت می کنند که در مطلب کسب درآمد از یوتیوب حتمن ببینید.

این که شما در این مسیر بلاگر باشید یا اینفلونسر ، انتخاب با خودتان بر پایه علاقه و امکانات شما هست ، ولی به هر حال کسب درآمد از یوتیوب یا هر شبکه اجتماعی دیگری نیاز به یادگیری مهارتها و کسب تجربه شخصی در این مسیر است.

مزیت کسب و کار اینترنتی در شبکه اجتماعی

معایب کسب و کار اینترنتی از شبکه اجتماعی

راهنمایی و پیشنهاد من

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی در بازار رمز ارزها

کسب درآمد از بازار رمز ارزها

کلن دو روش بیشتر برای کسب درآمد ارز مجازی وجود ندارد:

۱- ماین کردن یا استخراج با دستگاه ماینینگ (استخراج- تولید).

۲- ترید کردن، سرمایه گزاری یا همان معاملات آنلاین مثل بازار بورس.

هشدار: هر روش دیگری مثل ورود به سایت کسب، درآمد شکبه های هرمی یا روش های جذب افراد به شبکه ، جذب نفر به روش پانزی که به دروغ یک سایت کسب درآمد برای جذب سرمایه و پرداخت سود هستند، همگی کلاهبرداری کلان انجام میدهند و مسیر تباهی و نابودی پول شما و اطرافیان شماست.

در هر دو مدل گفته شده در بالا شما نیاز به سرمایه زیاد دارید.

در روش اول شما نیاز به تجهیزات استخراج ارز مجازی یا همان دستگاه های ماینینگ دارید. مدل های مختلف بر حسب سرعت استخراج و مصرف برق قیمت های مختلفی دارند. حدودن هر دستگاه می تواند طی ۳الی۶ ماه هزینه اولیه خود را در بیاورد. این سبک کسب درآمد واقعن بهترین ایده کسب و کار اینترنتی در منزل هست.

نکته: در هر منطقه جغرافیایی قوانین مختلفی برای مجوز استخراج وجود دارد که مثلن در ایران می توانید مجوز رسمی بگیرید. در کشور چین کلن استخراج غیر قانونی شده( در سال ۱۴۰۰).

نکته: رمز ارزها هم دو دسته هستند. رمز ارز های تعریف شده بر پایه کوین که قابل استخراج هستند و رمز ارز هایی بر پایه توکن قابل دانلود و ذخیره در کیف های دیجیتالی هستند، که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

هشدار: بدون آموزش به هیچ عنوان وارد این بازار نشوید که بسیار ریسک بالایی دارد.

سایت کسب درآمد
سایت کسب درآمد
سایت کسب درآمد
سایت کسب درآمد
سایت کسب درآمد

مزیت کسب و کار اینترنتی در بازار رمزارز ها

معایب کسب و کار اینترنتی در بازار رمز ارز ها

راهنمایی و پیشنهاد من

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی با یک فروشگاه آنلاین

کسب درآمد از سایت فروشگاه اینترنتی

اگر شما یک کسب و کار سنتی دارید، با مشاوره یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ یک سایت کسب درآمد بصورت فروشگاه آنلاین برای خودتان راه اندازی کنید. این کار در بدست آوردن سهم بیشتری از  بازار مشتریان و ارایه محصولات و خدمات خود به بازار های جدید و حذب مشتریان جدید و درنهایت بر درآمد شما تاثیر گزار خواهد بود.

یک سایت کسب درآمد به صورت فروشگاه اینترنتی ایده بسیار خوبی برای افراد علاقه مند به کسب درآمد اینترنتی هستش.

اگر هم کسب و کار سنتی ندارید می توانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی از فروش محصولات فیزیکی مثل یک عطاری گرفته تا محصولات خوارکی، پوشاکی ، ورزشی، تفریحی و… یا محصولات دیجیتالی قابل دانلود مثل ویدیو های آموزشی یا کتاب الکترونیکی و یا خدمات آنلاین مثل فروش بلیط یا شارژ آنلاین، همگی می توانند برای شما یک سایت کسب درآمد مناسب باشند.

یک سایت کسب درآمد یا فروشگاه آنلاین می تواند تک محصولی یا یک فروشگاه معمولی با ۱۰۰ محصول یا یک فروشگاه بسیار بزرگ با چند هزار محصول شامل شود.بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی

مزیت سایت کسب درآمد فروشگاه اینترنیت

معایب سایت کسب درآمد فروشگاه اینترنیت

راهنمایی و پیشنهاد من

همکاری در فروش

اگر بخواهم خیلی خلاصه بگم، این روش همه مزایای یک فروشگاه اینترنتی را دارد و معایب و ریسک و دردسر آن را ندارد.

یک منبع درآمدی عالی و بی دردسر هستش که اصطلاحن شما، اموال دیگران را میفروشید و کمیسیون میگیرید و دردسر بقیشم گردن مالک هستش .

  به همین خاطر این صنعت طرف دار زیادی داره که میلیونرهای زیادی تو این صنعت فعالیت دارند.

دلایل جذاب کسب و کار  سیستم همکاری در فروش
  1. کسب درآمد با کم ترین دردسر و ریسک.
  2. عدم نیاز به پاسخگویی به مشتری.
  3. امکان انجام کار در منزل.
  4. حداقل سرمایه، بیشترین سود، کمترین ریسک .
  5. از همان روز اول کسب درآمد دارید.
  6. پاداش بر اساس عملکرد.
سیستم همکاری در فروش یکی از بی دردسر ترین و پردرآمد ترین روش های کسب و کار اینترنتی هستش.

خوش بختانه این روش کسب درآمد در ایران به تازگی توسط چند شرکت معتبر مثل دیجی کالا راه اندازی شده، افراد زیادی به راحتی از سیستم همکاری در فروش آن درآمد بالایی کسب میکنند.

نکته: برای استفاده از این سیستم نیاز به یک پلتفرم یا زیرساخت معرفی لینک افیلیت خود دارید، مثل شبکه اجتماعی یا وب لاگ یا وب سایت.

خبر خوب: من در اینجا برای کاربران صنعت ثروت ساز همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ ، اولین پلتفرم مستقل فارسی طراحی کردم که شما پکیج آماده شده را از  سایت مکس مارکتینگ تهیه و نصب می کنید. کمتر از یک روز یک وب سایت کامل افیلیت با امکانات کامل یک فروشگاه بزرگ دراختیار خواهید داشتو تمامی لینک ها قبل اتصال به سایت های ایرانی مثل دیجی کالا و سایت های خارجی مثل آمازون را دارد.کسب درآمد از دیجی کالا

نکته: خواهشمند ام برای دریافت بسته آماده نصب همکاری در فروش ابتدا ویدیو کامل مکس استارتر ببینید، تمام سوالات شما عزیزان در یک ویدیو ۳۰ دقیقه ای سه قسمتی پاسخ دادم ، باز هم اگر سوالی بود در واتساپ و اینستاگرام و تلفن در خدمات شما هستم .لینک ویدیو مکس استارتر

معایب کسب و کار اینترنتی در همکاری در فروش

راهنمایی و پیشنهاد من

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟